loading...

مرجع عالیترین مقالات طراحی سایت هتل

بازدید : 86
سه شنبه 2 دی 1399 زمان : 12:48


در شرایطی که یک طراح وبسایت فن‌ای نیستید اما می خواهید یک ورقه مهم طراحی سایت هتل فوق العاده قشنگ و کارآمد پباده سازی نمائید، با ما یاروهمدم باشید.
پباده سازی سایتی با ظواهر خوب فعالیت چندان پیچیده‌ای وجود ندارد. می‌اقتدار این عمل را به طور یک فرآیند سیستماتیک و منطقی انجام اعطا کرد.
ما در‌این راهنما ساختار یک پباده سازی خیلی خوب و فوق العاده برای شیت ابتدایی وبسایت را به شما معرفی خوا هیم کرد. این طرح‌ها را به طور دیاگرام‌هایی معمولی به شما اکران میدهیم و نمونه‌هایی به شما اکران می دهیم که حتی اشخاص غیر طراح هم می توانند آنان را فهم و شعور – و نسخه برداری! – نمایند. توصیه می کنم پیش از استارت پباده سازی سایتتان به جستجوی دامنه بپردازید و یک اسم دامنه عالی تعیین نمائید.
نصیب‌های مهم این پست عبارتند از:

استدلال اهمیت ورقه مهم تارنما چه میباشد؟

پباده سازی کارآمد کاغذ اساسی چه خصوصیت‌هایی دارااست؟

در دیزاین نخستین وبسایت، می بایست استعمال از چه محتوایی را در حیث داشته باشیم؟

تشریح ۵ مثال از طرح‌های کارآمد برای برگه اساسی وب سایت به همدم الگوهای مهیا‌ای از آنان

استدلال اهمیت کاغذ اساسی وبسایت چه می باشد؟
با‌یقین کاغذ ابتدایی وبسایت شما مهم‌ترین کاغذ آن میباشد

ولی چرا؟ به دلیل آن که به احتمال خیلی زیاد این برگه او‌لین برگه‌ای میباشد که بازدیدکنندگان سایت شما در سایتتان خواهند روءیت کرد و شما بایستی کوشش نمائید که اولی تاثیر را به شایسته ترین صورت ممکن ساخت فرمائید.
کاغذ اولیه وبسایت شما، معلوم کننده لحن و تم کلی کسب و فعالیت شماست؛ براین اساس قطعاً بایستی مطمئن گردید که‌این ورقه به شایسته ترین صورت ممکن عمل می‌نماید.


فکر کنید که:
وارد یک دکان یا این که اداره می شوید و فورا یکی فروشندگان آنجا استقبال گرمی از شما به فعالیت می آورد.
ایشان مثل یک راهنما به شما امداد می‌نماید تا مجموع مغازه یا این که اداره را کاوش نمائید و شما‌را به سمت فرد یا این که محصولی هدایت می‌نماید که بتواند خلل شما‌را حل نماید.
این فروشنده با نشان دادن محل‌هایی که می بایست جهت جستن اقلام موردنیازتان کاوش نمائید، امداد متعددی به شما می‌نماید.
حتماً این پروسه و این تجربه برای شما شادی بخش خواهد بود و نیازی وجود ندارد که وقت و عملکرد متعددی را برای کشف کردن اجناس گزینه نیازتان صرف نمائید.
زمانی یک مشتری از وب سایت شما بازدید می‌نمایند، در واقع وی گام به مغازه یا این که دفتر کار شما گذارده میباشد.
آیا شما رغبت ندارید که به عبارتی سطح از تجربه و لذتی که مشتری در دکان یا این که دفتر کار فیزیکی شما تجربه می‌نماید را برایش مهیا فرمائید؟
در حالتی‌که قرار بود برای کشف کردن تولیدها یا این که داده ها گزینه نیازتان بیشتراز حد تقلا نمائید، این تجربه برای شما خوشایند میشد؟
ولی یک ایراد در اینجا وجود دارااست – زمانی بازدیدکنندگان وارد تارنما شما می شوند، قرار وجود ندارد یک آدم به آن ها خوشامدگویی نماید.
پس پرسش اینجاست که سوای هدایت و ارشاد فیزیکی چطور قادر خواهیم بود بازدیدکنندگان را به سمت داده ها گزینه نیازشان هدایت کنیم؟ جواب این میباشد: “از روش یک پباده سازی کارآمد برای کاغذ مهم وبسایت.”
طرح شیت وب سایت شما مشابه به نماینده فروشی کار می‌نماید که بازدیدکنندگان سایتتان را پند و هدایت می‌نماید.

ولی این عمل چطور انجام میگردد؟
پباده سازی خوب ورقه اساسی سبب ساز ساخت و ساز یک راهنما و مسیر تصویری می‌گردد که بازدیدکنندگان وبسایت را با کمترین سعی به سمت محصول ها یا این که سرویس ها گزینه نیازشان هدایت می‌نماید. همینطور این پباده سازی آنها‌را پند می‌نماید تا متوجه شوند چه موقع یک کار خاص را انجام داده و وارد مرحله بعد از آن شوند.
پیش از اینکه گفت و گو در رابطه المان‌هایی که بایستی در کاغذ اساسی سایتتان قرار داشته باشند را آغاز کرده و دیاگرام کلی ۵ طرح گوناگون برای کاغذ اساسی وب سایت را به شما اکران دهیم، بهتر میباشد نخستین از همگی معین کنیم پباده سازی خوب و کارآمد ورقه اساسی وبسایت به چه شکل میباشد.


پباده سازی کارآمد برگه اساسی چه خصوصیت‌هایی داراست؟

طرح ریزی برای دیزاین مهم وب سایت به شما امداد می‌نماید تا تشخیص بدهید چه نوع محتوایی را درین ورقه قرار دهید، آن را کجا قرار دهید و چه مطالبی می بایست اولیه از همگی درج شوند.
پباده سازی و ساخت و ساز کاغذ مهم تارنما به معنای درج هر اطلاعاتی در آن به طور تصادفی و فارغ از اپ وجود ندارد. همینطور بر پایه ی مفاهیم انتزاعی یا این که حس خاصی که شما در آن لحظه دارید، وجود ندارد. بلکه یک پروسه منطقی و دارنده متد خاص میباشد – براین اساس هر کسی می تواند یک طرح خیلی خوب تولید نماید.
طراحی وب شما بایستی دارنده یک طرح و جریان معین باشد تا بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را به مسیر گزینه نظرتان هدایت نمائید.
بنابراین می توانید یک تارنما بسیار هدفمند ساخت‌و‌ساز فرمایید که متناسب با نیازها و مختصات یوزرها موردنظرتان پباده سازی گردیده باشد.
زمانی این فعالیت را به طور صحیح انجام دادید (که پیرو به شما توضیح میدهیم چطور این فعالیت را انجام دهید) می توانید به بازدیدکنندگان سایتتان یاری فرمائید تا:

به سادگی تشخیص بدهند که زمینه و غرض سایت شما چه چیزی است، شما چه کارهایی انجام می‌دهید و به چه شکل میتوانید راه‌حل ایرادات بازدیدکنندگان را به آن‌ها ارائه فرمائید.

با تشخیص دادن قدم‌بعدی که بایستی طی نمایند، با کسب و عمل شما تعامل پیدا نمایند. در‌صورتی‌که بازدیدکنندگان وبسایت شما اطلاعی نداشته باشند که قدم‌بعدی چه می باشد، احتمالاً وب سایت شما‌را فارغ از انجام مبادرت خاصی شکاف خواهند کرد. از جملهً قدم بعدی قادر است بازدید از کاغذ یک فرآورده یا این که خدمت خاص، دانلود یک راهنما، مشاهده یک ویدیوی آموزنده، عضویت در خبر نامه، تثبیت داده ها تماس و غیره باشد.
مقصود مهم پباده سازی کارآمد و مفید ورقه مهم وبسایت این میباشد که مرور وبسایت و به کارگیری از آن شل گردد. این دستور سبب میگردد که بازدیدکنندگان تارنما شما بر مواقعی تمرکز نمایند که متبوع شماست.
پیرو به شما خوا هیم اظهار کرد که در‌این کاغذ می بایست چه چیزهایی را قرار دهید و بعد از آن یکسری طرح را برای مثال ارزیابی خوا‌هیم کرد.

در صفحه ارایی اولیه تارنما، می بایست به کارگیری از چه محتوایی را در لحاظ داشته باشیم؟
اولیه به‌این مورد تصور کنید: تا به اکنون چندبار برای شما اتفاق افتاده که وارد سایتی گردید و به جهت اینکه نتوانستید مقاله موردنظرتان را پیدا فرمائید، کاسه یک سری ثانیه روی دکمه “back” کلیک فرمایید؟
حقیقت این میباشد که اکثر ما انتظار داریم آنچه به دنبالش هستیم را در پهنا یک‌سری ثانیه بیابیم. این ایام سطح توقعات یوزرها روزبروز بیشتر و طاقت آنان کمتر میشود.
هنگامی بازدیدکنندگان سایتتان وارد وبسایت شما میگردند، در پهنا یک سری ثانیه یک تصمیم اصلی می گیرند؛ این که در وب سایت شما باقی بمانند یا این که آنجا را رخنه‌ نمایند.
صفحه ارایی مهم وب سایت شما تاثیر چشمگیری بر این گزینش داراست – و انتخاب کننده عاقبت کسب و فعالیت شما خواهد بود.
در کل پباده سازی این برگه به دو بخش کلی تقسیم میگردد:

این مقاله را هم بخوانید ۱۰ نکته قابل توجه برای گزینش اسم یک دامنه وب سایت (Domain)
بخش بالای شیت (یا این که بالای Fold) – این نصیب دربرگیرنده محتوایی از شیت میباشد که هنگامی برگه لود میشود، فارغ از اسکرول کردن برگه قابل مشاهده میباشد.

ذیل کاغذ – محتوایی که صرفا در شکل اسکرول کردن شیت قابل مشاهده میباشد.


کل بازدیدکنندگان سایتتان محتوای نصفه بالایی ورقه را مشاهده خواهند کرد زیرا این نصیب مسلماً روی برگه قابل مشاهده میباشد.
ولی به طور کلی هر چه به سمت زیر جنبش فرمائید، تعداد اشخاصی که به محتوای این نصیب‌ها اعتنا می‌نمایند، کمتر و کمتر شود.
به همین ادله بسیار اساسی میباشد که چه محتوایی را در نصفه بالایی و چه محتوایی را در نصفه پایینی کاغذ درج میکنید.

نوع محتوایی که می بایست در نصفه بالایی کاغذ قرار دهید
مجموع محتوای اساسی – مهمترین مطالبی که میخواهید مجموع بازدیدکنندگان مشاهده نمایند – می بایست در‌این بخش قرار بگیرد.
غرض شماره ۱ این محتوای مهم متقاعد کردن بازدیدکنندگان وب سایت به ماندن در تارنما و چک پیشنهادات و تولیدات شماست. این محتوا بایستی روشن، مختصر و خاص باشد.


منبع: Hubspot.com

اجزای تشکیل دهنده محتوای مهم
۱.تیتر اساسی
شما بایستی در یک (یا این که حداکثر دو) پاراگراف به سوالی که کل بازدیدکنندگان می پرسند جواب دهید – “فعالیت کمپانی شما چه می‌باشد؟”
یک “تیتر خوب” بدین پرسش جواب می دهد – براین اساس می بایست مختصر و شفاف بوده و معلوم نماید فعالیت شما چه چیزی است؟
به طبعً شما رغبت دارید که مجموع بازدیدکنندگان این تیتر را بخوانند و مطمئن شوند که تارنما شما دقیقاً به عبارتی جایی میباشد که به دنبالش بودند.
در‌پی یک نمونه خیلی خوب از یک تیتر بی آلایش و کارآمد را مشاهده میکنید که بسیار بیان کننده میباشد:


منبع: Basecamp.com
در صورتیکه در حالا همیاری با سایر افراد برای اجرای یک پروژه می باشید و نقص‌ روایت شده درین تصویر را دارید،(برای محافظت هماهنگی امور در گیر اختلال می‌باشید) این تیتر فورا سبب به جلب دقت شما گردد.
این تیتر بیش تر از حد اغراق آمیز وجود ندارد و پیام اساسی را به طور کارآمد و مفید منتقل می‌نماید.
نکته: چنانچه با اصول تایپ کردن تیتر آشنا نیستید، میتوانید از مخاطبین یا این که مشتریان خودتان بپرسید که چرا از وبسایت شما بازدید می‌نمایند یا این که تولید ها و سرویس ها شما‌را به کارگیری می‌نمایند. میتوانید پاسخ این پرسش را از گویش آن ها پیدا فرمائید و آن را برای تیتر اساسی استعمال فرمائید.

۲. تیتر فرعی
در نصیب تیتر فرعی این مجال را دارید که خدمت‌ها و تولیدها خودتان را با جزئیات بیشتری توضیح دهید.
این توضیحات مختصر بایستی بدین پرسش بازدیدکنندگان جواب دهند: “چه مشکلی را برای اینجانب حل می کنید؟”
پیرو یک نمونه خیلی خوب از یک تیتر فرعی کارآمد و مفید را مشاهده میکنید:


منبع: Leadpages.net
این تیتر (ورقه فرود بسازید، مشتریان را تبدیل نمائید و عالم را تسخیر نمائید!) در یک عبارت مختصر به شما میگوید که‌این متاع می تواند به شما یاری دهد.
درین نمونه، یوزرها این وبسایت میتوانند از محصول ها وب سایت جهت جذب مشتری بیشتر به کار گیری نمایند.

۳. فراخوان (یا این که دعوت به مبادرت) مهم
یک فراخوان یا این که دعوت به مبادرت، مشتریان را پند کرده و از آن‌ها می خواهد عمل خاصی را انجام دهند – یا این که همان قدم‌بعدی را طی نمایند.
فراخوان قادر است دربرگیرنده جملاتی مثل “همین حال با ما تماس حاصل نمایید” یا این که “برای اخذ این فولدر در اینجا کلیک نمایید” باشد.


در شرایطی که یک طراح وبسایت فن‌ای نیستید اما می خواهید یک ورقه مهم طراحی سایت هتل فوق العاده قشنگ و کارآمد پباده سازی نمائید، با ما یاروهمدم باشید.
پباده سازی سایتی با ظواهر خوب فعالیت چندان پیچیده‌ای وجود ندارد. می‌اقتدار این عمل را به طور یک فرآیند سیستماتیک و منطقی انجام اعطا کرد.
ما در‌این راهنما ساختار یک پباده سازی خیلی خوب و فوق العاده برای شیت ابتدایی وبسایت را به شما معرفی خوا هیم کرد. این طرح‌ها را به طور دیاگرام‌هایی معمولی به شما اکران میدهیم و نمونه‌هایی به شما اکران می دهیم که حتی اشخاص غیر طراح هم می توانند آنان را فهم و شعور – و نسخه برداری! – نمایند. توصیه می کنم پیش از استارت پباده سازی سایتتان به جستجوی دامنه بپردازید و یک اسم دامنه عالی تعیین نمائید.
نصیب‌های مهم این پست عبارتند از:

استدلال اهمیت ورقه مهم تارنما چه میباشد؟

پباده سازی کارآمد کاغذ اساسی چه خصوصیت‌هایی دارااست؟

در دیزاین نخستین وبسایت، می بایست استعمال از چه محتوایی را در حیث داشته باشیم؟

تشریح ۵ مثال از طرح‌های کارآمد برای برگه اساسی وب سایت به همدم الگوهای مهیا‌ای از آنان

استدلال اهمیت کاغذ اساسی وبسایت چه می باشد؟
با‌یقین کاغذ ابتدایی وبسایت شما مهم‌ترین کاغذ آن میباشد

ولی چرا؟ به دلیل آن که به احتمال خیلی زیاد این برگه او‌لین برگه‌ای میباشد که بازدیدکنندگان سایت شما در سایتتان خواهند روءیت کرد و شما بایستی کوشش نمائید که اولی تاثیر را به شایسته ترین صورت ممکن ساخت فرمائید.
کاغذ اولیه وبسایت شما، معلوم کننده لحن و تم کلی کسب و فعالیت شماست؛ براین اساس قطعاً بایستی مطمئن گردید که‌این ورقه به شایسته ترین صورت ممکن عمل می‌نماید.


فکر کنید که:
وارد یک دکان یا این که اداره می شوید و فورا یکی فروشندگان آنجا استقبال گرمی از شما به فعالیت می آورد.
ایشان مثل یک راهنما به شما امداد می‌نماید تا مجموع مغازه یا این که اداره را کاوش نمائید و شما‌را به سمت فرد یا این که محصولی هدایت می‌نماید که بتواند خلل شما‌را حل نماید.
این فروشنده با نشان دادن محل‌هایی که می بایست جهت جستن اقلام موردنیازتان کاوش نمائید، امداد متعددی به شما می‌نماید.
حتماً این پروسه و این تجربه برای شما شادی بخش خواهد بود و نیازی وجود ندارد که وقت و عملکرد متعددی را برای کشف کردن اجناس گزینه نیازتان صرف نمائید.
زمانی یک مشتری از وب سایت شما بازدید می‌نمایند، در واقع وی گام به مغازه یا این که دفتر کار شما گذارده میباشد.
آیا شما رغبت ندارید که به عبارتی سطح از تجربه و لذتی که مشتری در دکان یا این که دفتر کار فیزیکی شما تجربه می‌نماید را برایش مهیا فرمائید؟
در حالتی‌که قرار بود برای کشف کردن تولیدها یا این که داده ها گزینه نیازتان بیشتراز حد تقلا نمائید، این تجربه برای شما خوشایند میشد؟
ولی یک ایراد در اینجا وجود دارااست – زمانی بازدیدکنندگان وارد تارنما شما می شوند، قرار وجود ندارد یک آدم به آن ها خوشامدگویی نماید.
پس پرسش اینجاست که سوای هدایت و ارشاد فیزیکی چطور قادر خواهیم بود بازدیدکنندگان را به سمت داده ها گزینه نیازشان هدایت کنیم؟ جواب این میباشد: “از روش یک پباده سازی کارآمد برای کاغذ مهم وبسایت.”
طرح شیت وب سایت شما مشابه به نماینده فروشی کار می‌نماید که بازدیدکنندگان سایتتان را پند و هدایت می‌نماید.

ولی این عمل چطور انجام میگردد؟
پباده سازی خوب ورقه اساسی سبب ساز ساخت و ساز یک راهنما و مسیر تصویری می‌گردد که بازدیدکنندگان وبسایت را با کمترین سعی به سمت محصول ها یا این که سرویس ها گزینه نیازشان هدایت می‌نماید. همینطور این پباده سازی آنها‌را پند می‌نماید تا متوجه شوند چه موقع یک کار خاص را انجام داده و وارد مرحله بعد از آن شوند.
پیش از اینکه گفت و گو در رابطه المان‌هایی که بایستی در کاغذ اساسی سایتتان قرار داشته باشند را آغاز کرده و دیاگرام کلی ۵ طرح گوناگون برای کاغذ اساسی وب سایت را به شما اکران دهیم، بهتر میباشد نخستین از همگی معین کنیم پباده سازی خوب و کارآمد ورقه اساسی وبسایت به چه شکل میباشد.


پباده سازی کارآمد برگه اساسی چه خصوصیت‌هایی داراست؟

طرح ریزی برای دیزاین مهم وب سایت به شما امداد می‌نماید تا تشخیص بدهید چه نوع محتوایی را درین ورقه قرار دهید، آن را کجا قرار دهید و چه مطالبی می بایست اولیه از همگی درج شوند.
پباده سازی و ساخت و ساز کاغذ مهم تارنما به معنای درج هر اطلاعاتی در آن به طور تصادفی و فارغ از اپ وجود ندارد. همینطور بر پایه ی مفاهیم انتزاعی یا این که حس خاصی که شما در آن لحظه دارید، وجود ندارد. بلکه یک پروسه منطقی و دارنده متد خاص میباشد – براین اساس هر کسی می تواند یک طرح خیلی خوب تولید نماید.
طراحی وب شما بایستی دارنده یک طرح و جریان معین باشد تا بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را به مسیر گزینه نظرتان هدایت نمائید.
بنابراین می توانید یک تارنما بسیار هدفمند ساخت‌و‌ساز فرمایید که متناسب با نیازها و مختصات یوزرها موردنظرتان پباده سازی گردیده باشد.
زمانی این فعالیت را به طور صحیح انجام دادید (که پیرو به شما توضیح میدهیم چطور این فعالیت را انجام دهید) می توانید به بازدیدکنندگان سایتتان یاری فرمائید تا:

به سادگی تشخیص بدهند که زمینه و غرض سایت شما چه چیزی است، شما چه کارهایی انجام می‌دهید و به چه شکل میتوانید راه‌حل ایرادات بازدیدکنندگان را به آن‌ها ارائه فرمائید.

با تشخیص دادن قدم‌بعدی که بایستی طی نمایند، با کسب و عمل شما تعامل پیدا نمایند. در‌صورتی‌که بازدیدکنندگان وبسایت شما اطلاعی نداشته باشند که قدم‌بعدی چه می باشد، احتمالاً وب سایت شما‌را فارغ از انجام مبادرت خاصی شکاف خواهند کرد. از جملهً قدم بعدی قادر است بازدید از کاغذ یک فرآورده یا این که خدمت خاص، دانلود یک راهنما، مشاهده یک ویدیوی آموزنده، عضویت در خبر نامه، تثبیت داده ها تماس و غیره باشد.
مقصود مهم پباده سازی کارآمد و مفید ورقه مهم وبسایت این میباشد که مرور وبسایت و به کارگیری از آن شل گردد. این دستور سبب میگردد که بازدیدکنندگان تارنما شما بر مواقعی تمرکز نمایند که متبوع شماست.
پیرو به شما خوا هیم اظهار کرد که در‌این کاغذ می بایست چه چیزهایی را قرار دهید و بعد از آن یکسری طرح را برای مثال ارزیابی خوا‌هیم کرد.

در صفحه ارایی اولیه تارنما، می بایست به کارگیری از چه محتوایی را در لحاظ داشته باشیم؟
اولیه به‌این مورد تصور کنید: تا به اکنون چندبار برای شما اتفاق افتاده که وارد سایتی گردید و به جهت اینکه نتوانستید مقاله موردنظرتان را پیدا فرمائید، کاسه یک سری ثانیه روی دکمه “back” کلیک فرمایید؟
حقیقت این میباشد که اکثر ما انتظار داریم آنچه به دنبالش هستیم را در پهنا یک‌سری ثانیه بیابیم. این ایام سطح توقعات یوزرها روزبروز بیشتر و طاقت آنان کمتر میشود.
هنگامی بازدیدکنندگان سایتتان وارد وبسایت شما میگردند، در پهنا یک سری ثانیه یک تصمیم اصلی می گیرند؛ این که در وب سایت شما باقی بمانند یا این که آنجا را رخنه‌ نمایند.
صفحه ارایی مهم وب سایت شما تاثیر چشمگیری بر این گزینش داراست – و انتخاب کننده عاقبت کسب و فعالیت شما خواهد بود.
در کل پباده سازی این برگه به دو بخش کلی تقسیم میگردد:

این مقاله را هم بخوانید ۱۰ نکته قابل توجه برای گزینش اسم یک دامنه وب سایت (Domain)
بخش بالای شیت (یا این که بالای Fold) – این نصیب دربرگیرنده محتوایی از شیت میباشد که هنگامی برگه لود میشود، فارغ از اسکرول کردن برگه قابل مشاهده میباشد.

ذیل کاغذ – محتوایی که صرفا در شکل اسکرول کردن شیت قابل مشاهده میباشد.


کل بازدیدکنندگان سایتتان محتوای نصفه بالایی ورقه را مشاهده خواهند کرد زیرا این نصیب مسلماً روی برگه قابل مشاهده میباشد.
ولی به طور کلی هر چه به سمت زیر جنبش فرمائید، تعداد اشخاصی که به محتوای این نصیب‌ها اعتنا می‌نمایند، کمتر و کمتر شود.
به همین ادله بسیار اساسی میباشد که چه محتوایی را در نصفه بالایی و چه محتوایی را در نصفه پایینی کاغذ درج میکنید.

نوع محتوایی که می بایست در نصفه بالایی کاغذ قرار دهید
مجموع محتوای اساسی – مهمترین مطالبی که میخواهید مجموع بازدیدکنندگان مشاهده نمایند – می بایست در‌این بخش قرار بگیرد.
غرض شماره ۱ این محتوای مهم متقاعد کردن بازدیدکنندگان وب سایت به ماندن در تارنما و چک پیشنهادات و تولیدات شماست. این محتوا بایستی روشن، مختصر و خاص باشد.


منبع: Hubspot.com

اجزای تشکیل دهنده محتوای مهم
۱.تیتر اساسی
شما بایستی در یک (یا این که حداکثر دو) پاراگراف به سوالی که کل بازدیدکنندگان می پرسند جواب دهید – “فعالیت کمپانی شما چه می‌باشد؟”
یک “تیتر خوب” بدین پرسش جواب می دهد – براین اساس می بایست مختصر و شفاف بوده و معلوم نماید فعالیت شما چه چیزی است؟
به طبعً شما رغبت دارید که مجموع بازدیدکنندگان این تیتر را بخوانند و مطمئن شوند که تارنما شما دقیقاً به عبارتی جایی میباشد که به دنبالش بودند.
در‌پی یک نمونه خیلی خوب از یک تیتر بی آلایش و کارآمد را مشاهده میکنید که بسیار بیان کننده میباشد:


منبع: Basecamp.com
در صورتیکه در حالا همیاری با سایر افراد برای اجرای یک پروژه می باشید و نقص‌ روایت شده درین تصویر را دارید،(برای محافظت هماهنگی امور در گیر اختلال می‌باشید) این تیتر فورا سبب به جلب دقت شما گردد.
این تیتر بیش تر از حد اغراق آمیز وجود ندارد و پیام اساسی را به طور کارآمد و مفید منتقل می‌نماید.
نکته: چنانچه با اصول تایپ کردن تیتر آشنا نیستید، میتوانید از مخاطبین یا این که مشتریان خودتان بپرسید که چرا از وبسایت شما بازدید می‌نمایند یا این که تولید ها و سرویس ها شما‌را به کارگیری می‌نمایند. میتوانید پاسخ این پرسش را از گویش آن ها پیدا فرمائید و آن را برای تیتر اساسی استعمال فرمائید.

۲. تیتر فرعی
در نصیب تیتر فرعی این مجال را دارید که خدمت‌ها و تولیدها خودتان را با جزئیات بیشتری توضیح دهید.
این توضیحات مختصر بایستی بدین پرسش بازدیدکنندگان جواب دهند: “چه مشکلی را برای اینجانب حل می کنید؟”
پیرو یک نمونه خیلی خوب از یک تیتر فرعی کارآمد و مفید را مشاهده میکنید:


منبع: Leadpages.net
این تیتر (ورقه فرود بسازید، مشتریان را تبدیل نمائید و عالم را تسخیر نمائید!) در یک عبارت مختصر به شما میگوید که‌این متاع می تواند به شما یاری دهد.
درین نمونه، یوزرها این وبسایت میتوانند از محصول ها وب سایت جهت جذب مشتری بیشتر به کار گیری نمایند.

۳. فراخوان (یا این که دعوت به مبادرت) مهم
یک فراخوان یا این که دعوت به مبادرت، مشتریان را پند کرده و از آن‌ها می خواهد عمل خاصی را انجام دهند – یا این که همان قدم‌بعدی را طی نمایند.
فراخوان قادر است دربرگیرنده جملاتی مثل “همین حال با ما تماس حاصل نمایید” یا این که “برای اخذ این فولدر در اینجا کلیک نمایید” باشد.

برچسب ها طراحی سایت هتل ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 8156
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی